gizcttt oğlum 13 aylık biz de yeni kestik sayılır, öncelikle gündüz yeterli kaloriyi ek gidadan alıyorsa gece beslenmesine hiç gerek yok, ben önce her uyandığında meme vermedim zor da olsa dk larda sürse piş piş la geri uyuttum. Tabiki her seferinde hemen uyumadı öyle anlarda da hemen memeyi vermedim bir süre geçmesini bekledim öyle memeyi verdim . Zamanla buna alıştı artık çok nadir uyaniyordu bende artık hiç meme vermemeye başladım. Sabah uyanınca emiyor artık. Geceleri uyansada iki mirildanip geri dalıyor. Bazı anneler birden kesmekten yana ama benim oğlum da ters tepiyor birden kesmek, o yüzden yavaş yavaş alıştırdım. Memede uyumadı da yaklaşık 3 ay da kesip yatağına alıştırdım. Belki sizin bebeğiniz de öyle bir düzen istiyordur.