Merhaba tecrübeli anneler
39 günlük bebeğim genzi doluydu dün serum fizyolojikle temizledim biraz . Sonrasında kuru öksürük başladı. Ateşi 36.9 37.2 civarında doktora götürdüm 2 gün önce boğazında bişey yok kulağı hafif kızarık demişti. Beslenmesi de emmek istiyor ama ememiyor gibi sık sık ağzından çıkarıyor