Kızlar bebeğim 57 günlük
Normalde 3 saatte bir 90 ml mama içerdi artık 30 veya 40 zor içiyor, dün kabizdi fitil verdik çok ikindi çok ağladı Emzik de veriyorum yorulmuş olabilir mi ,Birde normalde Hiç uyumayan bebeğim dünden beri çok uyuyor zor uyandiriyorum Hastaneye gittik doktor bişey demedi aklımda kaldı çok az değil mi beslenmesi 🤦🏼♀️ düzelir mi ve mama verirken içine zeytin yağı koyan varmış her mama yaptığımda mi vericem bir damla nasıl yapcam