Ogulcan
Evet gerçekten çok güzel kullanıyorlar aç bırakmayacağımızı bildikleri için. Dediğinizi sürekli olmasa da uyguluyorum ama sürekliliğini sağlamam gerekecek sanırım. Daha az önce ıspanak yaptım mesela geçen haftalarda o kadar güzel yemişti ki versem daha yiyecekti, peki bugün bir kaşıktan sonrasını asla istemedi yani sevdiğini biran geliyor sevmeyebiliyor gerçekten çok garip ne yapacağımı şaşırdım neler denedim yok yemedi başka yemek yok akşama kadar bu yemeğimizi yememiz lazım diyorum inatla ağzını açmıyor dönüyor 1 saat sonra tekrar denedim bu sefer oyun oynarken arabalarıyla yok istemiyor bu sefer de aç kalıyor içim rahat etmiyor kilosu da çok iyi değil bir şekilde kıracak bu inadı ama ben beziyorum artık