Tazebabyy yasadigim.ulkede ozellikle gelenk gibi olmuştur, emzik ağacı veya ozel parklarda emzik kutuları. Emzik bırakma doneminde cocuklarla% bebeklerle gidilir ve emziklerini oraya bırakmaları sağlanır. Yavru hayvanların emzik ihtiyacı var diye de bazen hadi tavşana emzigini vermeye gidelim, onun ihtiyacı var diyip beraber giderler ve belirlenmiş yerlere koyarlar. Ve sonrasinda güzel ve eğlenceli ödül gunu yaparlar o gun. Siz de böyle yapabilirsiniz, ağaca aşalım hadi, artık büyüdün ve ihtiyacın yok, yavru hayvanların ihtiyacı var diye. Sonra da cok sevdiği bir etkinlik veya ödül biseyler hazırlayıp günü eğlenceli ve onun bu emzik bırakma sürecini başardığını takdir edin.
Ama sonrasında siz kararlı olun ve vermeyin. Cunku yeniden isteyecek, ağlayacak, kızacak…
Kendi kızım için 2 yaşına gelmeden once yaklaşık 1 ay kadar ezikleri i heryere atan kızıma emziklerini atma başka alamam, bunlar daimi alınabilecek ürünler değil, diye telkinledim, 3 4 hafta sonra attığı her emzigi topladım ve sakladım en son emzigini atıp da tekrar isteyince hayır bitti ben sana demiştim dedim. Vermedim 2 hafta kriz yaşadık ama sonrasinda bidaha da istemedi.
İyi şanslar diliyorum size.