newmo yani birebir böyle değildi kızım ama benzerdi. Almanya’da yaşıyorum ve schreibaby olarak geçiyor. Biz de bir uzmandan yardım almıştık görüşüp. Benim kızım kucakta sakin olurdu (genelde) ama. Aylarca kanguruda taşıdım evde, dışarıda. Bebek arabasıyla ne zaman çıksak bir bakardık yine kucağımızda. Gittiğimiz oyun grubunda bir annenin çocuğu da öyleydi. Saniye bırakamazdı kucağından. Benim kızım biraz daha dışa dönük olduğu için rahat ederdim. Şimdi kızım 10,5 aylık biraz daha koyduğum yerde durur ama yine huysuz. Kahvaltısını, yemeğini hazırlayana kadar bağırır çağırır, elimi ayağımı dolaştırır. Biraz daha oturuyor bebek arabasında ama 1 saat çıktıysak 45 dk’sı mızıklanır. Sonlara doğru bağrış. Sanki tepemde müdürüm varmış sürekli beni azarlıyormuş gibi bir his. Habire mobbing 😅 Ben kreşe yarı zamanlı vermeyi düşünüyorum açıkçası. Umudumuz orada biraz düzelmesi. Bu arada benim kızım da sezaryen ama zamanında doğdu aslında sadece doğumum sezaryene döndü. Doğumdan gelen bir travma olabilir mi diye osteopata da gittik. Ama o da bazı çocuklar ağlar herhangi bir doğumdan gelen tıkanıklık yok demişti.