Bsmdg Bebeğim 10 aylık sadece emerek uykuya geçiyor. Gece 3 veya 4 kez uyanır emerek geri uyur. Hafif kıpırdadığında kucağıma alırsam kucağımda dalabiliyor ama uyanıp oturunca kucağımda uyuyamıyor, ağlıyor. Mecburen meme veriyorum. Sizce ne yapmalıyım
aresnako Bsmdg memede uykuyu bırakmak en zoru o yüzden önce meme yerine başka destek koyabilirsiniz mesela ayakta sallamak gibi. Memede tam mayıştığında ayağınıza alın hafif hafif sallayın ağlarsa tekrar memeye alın yine tam dalmadan ayağa alın böyle böyle alışıyor bir kaç zaman sonra. Ayakta sallamayı bırakmak daha kolay en azından. Bir de bi arkadaşımda sadece memede uyuturdu şimdi 22 aylık memeyi bıraktırdı ama çocuk alt üst oldu uykuları falan çünkü başka türlü uyumayı bilmediği için. Ayakta uyursa en azından meme bırakırken uykular bozulmaz.
Bsmdg aresnako daha önce hiç ayakta sallamadım. Ama kucağımda uyuyabiliyor bazen. Kucağımdayken yürüyorum poposunada hafif pat pat yapıyorum
ayse1436 13 aylık bizde aynı durumu yaşıyoruz sütüm yok denilecek kadar az biberonu memesiz asla almıyor zor alıyor 2 defa kucağımda uyuttum ona da alışmıyor
CeydaST Bsmdg 22 ay 1 haftalık ben de kara kara düşünüyorum. Uykuya asla dalamıyor emmeden. Arada deniyorum pşş pşş yapıyorum dokunuyorum seviyorum falan ama yok iyice bağırıyor ağlıyor. Başarabşlen varsa yazsa keşke