buussrraa 4.buçuk aylık oglum var karnından genellikle sıklıkla ses geliyor sizce normal mi arkadaşlar neden olur bilen var mı
meleklerim37 buussrraa benim oglumdanda geliyor 11aylık gecen çok güldüm su içiyor memede emiyor sanki şişeye su koymuşşunuz da onu calkalıyorsunuz gibi bir sesse normal 😁
Sebnemdeniz buussrraa kizim da 4.5 aylik ve hem atak haftalarinda oldugumuzdan hem de o karnindako gazdan oturu gunduzleri neredeyse hic emmiyor. 2 dk 3 dk sonra aglayip cekiliyor. Bi bitseydi şu gazlar😔
buussrraa Sdtcvkfrkn canım böyle su içersinde hani yutma sesi vardır ya biraz garip tarif ettim ams başka türlü nasıl anlatılır ki su sesi gibi yani Aman tek gax olsun da kötü birşey olmasın