aydint 1 yaşına kadar tuz, şeker vermedim. Baharat olarak nane, kimyon(çok az gaz yapabilecek yemeklere koyardım) kullandım. Salça olarak tuzsuz bebek salçası kullandım. 1 yaşına kadar şehriyesinden tarhanasına kadar hep bebek gıdası satan yerlerden aldım. Sonra çok az tuz ve gene ev yapımı az tuzlu salça kullanmaya başladım. Şuan 2,5 yaşında bizimle birlikte yemek yiyo ama biz zaten tuzlu, şekerli beslenen bi aile değiliz. hala daha şeker, paketli gıda, çikolata bilmez. Ben dikkat etmeye çalışıyorum. Zaten yediğimiz herşey hormonlu ilaçlı ve sağlıksız bide rafine şeker ve tuz vererek iyice sağlıksız hale getirmek istemedim. Bana çevremdeki çoğu kişi “çok kasıyosun, büyüyünce zaten herşeyi yiyecek, kendine zorluk çıkarıyosun” diyolar ama hiç aldırış etmedim. Zararlı gıdayla ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi.