tahin Ben hiç önermem bence çıkarma bebeğini , benim bebeğim daha kirkini doldurmadan influenza oldu 5 yaşındaki kuzeninden bulaştı ben koruyamadim aynı evin içinde olduğumuz için sürekli opuyorlardi, Sonra bronşit zatürre akciğer enfeksiyonu hepsi birbirini kovaladı Bebeğim yoğun bakımda yattı 2 kere Çok zor günler gecirdik , ve şuan Hala genzi dolu Ve burnu tikaniyor beslenmesi azaldı normalde 90 ml 120 ml bile besledigim bebeğim şuan 3 saatte bir 30 40 ml zor içiyor 🤦🏼♀️ Lütfen götürme bebeğini kendini toplayana kadar bir yere Allah sağlık sıhhat versin yavruma benim moralim çok bozuluyor aklım çıkıyor her seferinde biri öksurup hapsirinca Evdekiler de İnsanlık yok , Küçük kız ana sınıfına gidiyor ordan kapip eve sürekli hastalık getiriyor , ana sinifi zaten göndermeyin görüyorsunuz çocuğun halini diyorum kimsenin umrunda değil Çocuk hastanede yatinca bir ben agladim Bir ben üzüldüm herkes gezip tozuyordu üzülen yine biz oluyoruz maalesef, boşver görmesinler bir süre bebeği 3. Aydan sonra görürler