ftmglkg Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun bende 2 ay önce doğum yaptım dediğiniz gibi sağ popoma doğru dikişim vardı ayrıyetten bebek yırtığı ve iç dikişlerim vardı oturup kalkmakta çok zorlandım badikonla günde bir kaç kez tampon yapıp kurulaman gerekiyor duş aldığında ayakta duş al küçük tuvaletini bile zorlanıyorsan ayakta yapmanı öneririm ne kadar zor olduğunu kendimden biliyorum bel aşağı yıkayabilirsin sonrasında ben doğumdan sonra büyük abdestimi yapmakta aşırı zorladım canım çok acıyordu şuanda yeni alıştım diyebilirim sende zorlanıyorsan canın yanıyorsa duphalac şurup var ondan bir kapak iç bir kaç saate tuvaletine çok rahat çıkarsın zorlanmadan tekrardan çok geçmiş olsun güzel anne😍 bu zamanların zor ama gittikçe güzelleşeceğini unutma ben asla kendime gelemem diyordum eskisi gibi olamam diyordum ama herşey düzeliyor ve yeni düzene alışıyorsun🫶🏻sormak istediğin birşey varsa sorabilirsin ☺️