ffulya Biraz çocuğun yapısıyla alakalı bu , bir de daha ufak sizinki.
Benim ki 2.5 yaşında oyuncak davasında karşı koyuyor , elinden çekerlerse o da çekiyor ama bizde de vurana karşı sessiz kalma var bu da benim canımı sıkıyor😄 canı yansada asla belli etmez , erkekliğine 💩 sürdürmüyor. Başkasına vurma saldırma huyu yok ama biri ona vurduğunda karşı tepki versin istiyorum bende . Her anne bizim gibi dikkatli değil, biri ona zarar veriyorsa oda etki tepki hesabı tepkili olsun istiyorum . Ama şuan küçük sana vurana vur desem şiddete meylettiririm bu sefer ilk vuran olmaya başlar diye de henüz ses çıkartmıyorum. Bazı şeyleri zamana bırakmak lazım.