Bir tek biz mi başaramıyoruz diye foruma bakarken gördüm başlığınızı.Benim kızım 6 aylık,öyle bir direnç gösteriyor ki ağlamasına komşular geliyor.Üstelik her ağladığında kucağa almak sarılmak öpmek konuşmak vs serbest bizim eğitimimizde.Kucağıma aldığım saniye gözünü kapatıyor.Ama beşiğine geri koyunca başlıyor çıldırmaya bana vurmaya kendine vurmaya ve bağırmaya.Yorgunluktan uyuyakalıyor artık.1 haftadır gece gündüz böyle artık doğrulamıyorum sırt bel bacak ağrısından.Çok da para ödedik vazgeçmek de istemiyorum ama çocuğum kabul etmiyor sanırım çokkkk inat bir bebek yani ne yapacağım bilmiyorum