atesnzm sürdüğüm yerlerde kızarma, güneş yanığı, bronzlaşma vs hiç olmadı ama beyaz beyaz kalıyor, topaklanıyor bir de dediğim gibi kalın yapılı bir krem o ağırlığı hissediliyor geçen sene değiştirmeye cesaret edemedim yine siveno aldım ama bu sene incia deneyeceğim