ygtarshn Bebeğim 35 günlük doktorun önerdiği gaz damlasını aldık düzenli olarak her gün sabah akşam vermem mi gerekiyor yoksa sadece gazi olduğu zamanlarda mı vermek lazim
Gokturkmom ygtarshn sabah -akşam veriyordum ben.Günlük 30 damlaya kadar hakkımız vardı ben 8er damla kullanıyordum yeterli geliyordu tabi bu kullandığınız gaz damlası ile değişkenlik gösterebilecek bi durum 🙏🏻
tahin ygtarshn gaz damlasını düzenli ve hatta aynı saatlerde vermelisiniz etkili olması için yoksa pekte bir faydası olmaz boşa vermiş olursunuz, kaç damla kaç olduğunu doktorunuzun söylemesi lazım mesela biz sab simplex i günde 3 kere 8 damla alıyoruz.
ygtarshn dilan0405fatih teşekkür ederim ise yarıyor muydu öyle birkaç yorum okumuştum düzenli kullanımda etkisi olacak diye de bebeğime de sürekli vermek istemedim açıkçası
1demettt gazi oldugunda veriyodum sab simplex marka ama bence ise yaramiyolar benimkide cok gazli bi bebek 4 ayi dolmak uzere hala ara sira vuruyor gaz sancisi beklemekten baska care yok sanki bol bol masajla çıkartmaya calis