Ben de az önce keşfettim uygulamayı, kullanan var mı? Uyku eğitimi ücretli gözüküyor kullandım işe yaradı diyen anne varsa ben de alacağım çünkü çocuğum gündüzleri toplasanız max 1 saat uyuyor bütün gün uyutmak adına her şeyi deniyorum ama uyumaya direniyor çığlıklar atıyor kendini paralıyor.. rutine uydurmayı deniyorum, 1-1.5 saat uyanık kalsın sonra uyusun ben de istiyorum ama olmuyor uyumuyor…