cihangirgozde
cihangirgozde bebeğim 6.5 aylık ilk 4 ay gecem gündüzüm karışmıştı gece yine idare ederdi ama güzdüz sadece 10dk uyuyodu . Rutin olusturdum akşam 17.30 sonrası uyutmadım 20de yatırdım yarım saat uyudu uyumadı 23de tekrar yatırdım gece yanıma aldım her uyandığında memeyi tıktım asla emzik biberon almıyor benimki ve rutinlerimde emzir alt değiştir kırmızı ışıkta ayağımda salladım uyku düzeni oluştu ancak bi yerden sonra ayakta sallayınca çığlık kıyamet 5 dk ağlayıp uykuya daldı ayakta sallamayıp müzikle kolumda koridorda yürüye yürüye uyuttum uykuya dalma süresi 10dkya düştü ve 1 saat gündüz uyumaya başladı bebeğiniz kaç saat ayakta kalabiliyo gündüz gece tıplam kaç saat uyuyabiliyo bunu araştırıp o şekilde uyutun bence ben böyle rahat ettim dışarda bile olsam uyku saatinde özellikle gece için hemen eve geldim ve uyuttum 1hafta yaklaşık bu düzeni koruyunca uygulama kendiliğinden devam etti simdi nerde olursa olsun o saatlerde uyur