n1h Bebişim 5 aylık sleppy bio natürel kullanıyoruz ama devamlı taşınıyor 7 kilo 4 no kullanıyoruz yaşayan var mı bu durumu bez önerisi olan var mı büyük sıkıntı oluyo çünkü
3cocukluananingunlugu n1h 2yaşındayız bizde de başladı daha önce olmuyordu. 13 kilo civarındayız 5numara küçük geliyo. Sanırım erkek çocuğu sorunu kızlarda olmıyodu çünkü
babyandmom_ n1h Molfixe geçebilirsin. Sleppy bizde yenidoğanda bile taşma yaptığı için ona geçmişti ne pişik yaptı ne taşma
UykuPerisi_ n1h biz 2 aylığız 3 numara kullanıyoruz yine taşıyor. 3.5 ile 9 kilo arası 3 numara diye biliyorum bebeğinize büyük geliyor olmasın ? Çünkü öyle olunca da yanlardan sızdırma olabiliyor
momiss n1h bende bı ara sleepy kullandım ama aşırı koku yapıyordu hemde taşıyordu gece özellikle. Molfix en güzeli bence