maysamoms33 Hiç korkmasın o kadar basit bir işlem ki kapalı ameliyat olduğu için de hemen toparlanıyorsun. Birkaç gün oturup kalkarken ağrı oldu sonra hemen toparlandım eşim bile şok oldu ne çabuk toparlandın diye. Doktorum taşı da verdi dedim küçücük şey resmen belimi büktü ne zamandır bende aşırı sırt, bel ağrısı, hazımsızlık oluyordu birde bir sancı giriyordu hayattan soğuyordum şimdi 1 ayı geçti dikişlerimde düşeli birkaç hafta oldu çok iyiyim herhangi bir diyet yapmıyorum ama bazen çok canım istiyor yedigün içiyorum karnım ağrıyor gazdan