5,5 aylık kızımda idrar enfeksiyonu görüldü. Dr antibiotik tedavisine başladı. Haftada 1 kez kakasını yapan çocuk günde 2-3 kez bezi taşar şekilde kaka yapmaya başladı. Dr olabilir dedi. Yaşayan var mı bu durumu? Ne yapmam lazım? Karnında sanki fişekler patlıyo çocuğun:((