Allah kolaylık versin herkese, ben de gribim hastalığımdan mı bilmiyorum uyuyamıyorum bebeğim de bir buçuk saatte bir kalkıyor 1,5 aylık, çok twdirginim her şeyi kafama takıyorum hastalık bebeğe geçerse ne yaparım ,kusmuğunda boğulur mu korkusuyla başında nöbet tutuyorum sıfır uykuyla