Erzincan canparcam123 gazını rahat çıkarıyo ama önceden her gaz çıkardıgında kalada yapıodu azda olsa günde 4 5 kere yapardı bianda yapmayınca acaba bi yerimi agrıyo dedim kulagı agrıyan bebeğin kakası yeşil olur diyo herkes doğrumu bilmiyorum
GSA1319 Esma12 o zaman bakteriyel bi durum olmuş olabilir direk Google dan bebek kakası renkleri diye araştırırsanız orda anlatıyor
Syst33 Erzincan canım sabun canını çok yakar bebeğin zararlı yapma öyle şeyler doktora git sor neden baksın
Sdtcvkfrkn canparcam123 dokturumuz normal de sabah akşam 5 damla demişti ilk ay gittiğimiz zamanlarda ama ben öyle vermedim hiç gazlandığı zaman 5 6 damla veriyorum