Kizlar bebeğim 5aylik olacak gündüz uykularında kundak yapmiyorum ama gece eliyle yüzünü çizip kendini uyandırdığı için kundakliyorum. Şuan 2kat alt, zıbın ve 2kat üst ince muslin battaniyeyle kundak ve üstünü kalin battaniyeyle örtüyorum çok mu fazla giydiriyorum sizce