Merhabalar 🌸bebişleriniz ne durumda hanımlar :)
Benimki benden bi parça gibi. Yenidoğanken emmediği kadar emmek istiyor 15 dkda bi 🤣çokkk hareketli hiç durmuyor ve sürekli kazalar yaşıyoruz düşme gibi. Yürüme değil koşma resmen 😂
Anne baba dede babaanne anane deel (gel) perde bardak aç Papa (kapat) bu ve buna benzer kelimeleri var anlamsız. İkili cümle ne zaman beklenir tam olarak ? Bebekten bebeğe fark eder tabiki de