Arkadaşlar bebekleriniz ne zman yürüdü ne zman emekledi ne zman emekleme dört ayak üstüne durdu kız erkek olarak belirterek yazarmsnz. Kızım 8 ay 15 günlük ama dört ayak üstünde bile durmaz hemen düşüverir. Elinden tutup ayağa kaldırınca tam basıyor ama adım atmıyor kendisi. Ben çok takılmıyorum oğlumda 13 aylıkken emeklemeden yürüdü diyorum. Ama çevreden bunu aa basmıyor a öyle durmuyor diyen çok olunca normali nedir unuttum inanın…