Mhmysr Merhaba benim kızım 4100 gram doğdu sorunsuz iri bebekti bende en başından beri temkinli davrandım böyle bir problem olur diye şu an 22 aylık 12.5 kg normalde yaşında doğum kilosunun 3 katına çıkıyormus ben sürekli diyet gibi beslenme yaptım mesela ekmek hiç yemedi yeni yeni yarım dilim tam buğday yiyor bazen ama biz kendimiz de sağlıklı beslendik sofrada ekmek görmedi çocuk. Sağlıksız yemek çikolata falan görmedi. Demem o ki çocuğun beslenme alışkanlığını değiştirmek için sizin degismeniz gerekiyor yani çocuga biz yiyelim ama sen yeme sen diyettesin demek büyük bir travma bence. Siz bütün aile olarak saglikli beslenmeye geçin siz de ekmek yemeyin sebze agirlikli beslenin ikramli misafirlikler günleriniz varsa onlara ara verin ve doğada vakit geçirsin çocuğunuz. :)