leylaaksuu 4 ay önce sezeryan doğum yaptım hemen diğer ay regl oldum 3 aydır tam günümde regl oluyorum sorun şu ki ilk 3 4 günü inanılmaz çok kanamam oluyor yarım saatte bir değiştirmem lazım bazen yarım saat bile kurtarmıyo bu kadar çok kanama normal mi
iincimoms leylaaksuu bende 5 ay önce sezaryen doğum yaptım 2 aydır regl oluyorum bende tıpkı dediğiniz gibiyim normal bi durum bence
leylaaksuu iincimoms 3 4 gün dışarı çıkamıyorum çünkü markete gidip geldim bi kere gelene kadar lekelendi pantolonum dünde hastaneye gitmem gerekti arabadan inemedim yani olağanüstü geldi bana
iincimoms leylaaksuu yani benim bu kadar taşacak kadar olmadı içinizin rahat etmesi için isterseniz bi kadın doğuma görünün