Merhaba arkadaşlar !
Kızım 3 ay 25 günlük.Ellerinde omuzlarında bacaklarında yanık gibi kızarıklıklar oluşuyor.Mustela şampuan kullanıyorduk,doktorumuzun önerisi ile mustela stelatopia şampuana geçtik.Cildinin çok kuru olduğunu söylemişti.Bir de travazol krem vermişti haftada 1 olacak şekilde.Ancak ne yaptıysam düzelmiyor.Deterjanı vs herşeyi değiştirdim.Ne zaman banyo yapsak daha da azıyor.Hazır su ile yıkıyorum.Başına böyle bir şey gelen var mı? Besin alerjisinden kaynaklı olabilir mi acaba.Tecrübeli olan varsa bilgilendirirse çok sevinirim.