Kızlar bebeğim 15 ayı bitirdi sütüm hep azdı en çok mama verdim bu süre içerisinde sorun şu zaten tek memede süt var ve oğlum yemek yemek istemiyor çok zayıfladı ve üstüne meme bağımlığı başladı sürekli emmek istiyor yani her kucağıma geliş amacı bu sütten kesmek istiyorum sizce doğrumu yapacam bide mamayı da bırakmak istiyorum ne yapmalıyım.lütfen yardım edin