gzmbzgyk Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu. 2 ay regl olmadım geçen ay ilk defa oldum. Aktif emziriyorumz bugün de adet günüm normalde ama olmadım. Halbuki korunuyorum. Sizce neden gününde olmadım
iincimoms gzmbzgyk bende sezaryen doğum yaptım 4 ay sonra regl oldum normalde gününü şaşmazdı ama diğer ay bi kaç gün geç oldum ben emzirmeden kaynaklı olduğunu düşünüyorum korkmayım bence
basemode gzmbzgyk bende 2,5 ay önce doğum yaptım. Sanırım bugün regl oldum. Yazının birinde regl iken bebek sütte değişiklik emmede değişiklik vs diyordu. Sizde de öyle bir durum oldu mı
miranali7 Doğum yapalı 5 ay 20 gün oldu hala olmadım… Emziren annelerde olağan bir durummuş doktor söylemişti emzirme dönemi bitene kadar olunmayadabilirmiş
annesininkizi06 gzmbzgyk Normal şartlarda bile 1 2 gün aksaklıklar olabilir ki doğum yapmışsın birkaç ay düzensiz olur biraz daha bekle bence