yonca004 her çocugun gelişimi farklı elbet. Kız erkek faktörü bile vardır belki ama bence de bi uzman görüşü alsanız iyi olur. 2,5 yaşında kızımın kurduğu cümlelere ben bile şaşırıyorum bazen. Ama bildim bileli kitap okuyorum. Hala en sevdiğimiz şeydir kitap okumak. Öyle ki artık aynı kitabı üst üste 5 kere okumuşluğumuz var. Ordaki kelimeleri de öğrenip kendisi cümle içinde kullanıyor bi süre sonra. Tavsiye ederm. Düz ses tonuyla değilde böyle ilgisini çekecek şekilde seslendirircesine okursanız dikkatini de çekecektir