Fatmaggggg eskiden otizmli çocuk olsa da doktor tanısı almıyorsu insanlar bilinçli değildi sebebi bu
Şey gibi düşünün eskiden de aile içi şiddet kadın ölümleri çok vardı ama kayıtlara bu şekilde geçmezdi şuan insanlar bilinçli artık biliyor kayıtlada böyle geçiyo
Annemlerin eski mahallede 2 otizmli birey var yaşları büyük kimse otizmli olduğunu bilmez aklında sorun var derler ama aileler artık bilinçli hemen tanı alıyorlar
Siz olması gerekeniyo yapıyorsunuz kontrollü ilerliyorsunuz bence bir sorun yok