Merhaba 3. Ayimizdayiz dun 11de altini actigimda baya bi kaka yapti sonra yapiyodu kapattim sonra bitti diye actim bi firlatti yatak filan batti o an disari yaptigini dusundum tazyikle sonra butun fun uyumadi huzursuz ama istahta bisey yok buyume atagi oldugunu dusunfum tam 3. Aydayiz. Sonra gece uykusu saati sasti ama uykuya yatti 2saatte bir emmeye uyandi fakat kakalar sık sık oldu kormalde gunde 2 kez yapiyordu. Bugun ayni sekilde sabah yine kalktik 1saat uyudu toplam sonra uykusu var uyuyamiyor sık kka yapiyor ve sıvı, dunden beride doymuyor mu acaba atakta mi acaba diyorum ama hasta olsa atesi olur diyorum. Bugunde yine huzursuz guluyor filan ama kisa kucak istiyor fullll meme istedi memede sakinlesti artik sut mutte kalmadi. Aksamda kucaktayken bi gazlar sesler bi bakalim dedik ip gibi olmus buyuzden de sirtina cikmis. Bez cekemeden yani kucakta oldugu icin suphelendim yine asiri sivi olmasindan. İlk anneligim kizlar bi yardimci olur musunuz biseu hapmak lazim ki bazen ara ara boyle sivi oluyordu toparlaniyordu cok asiri lapa da olmuyor rengi sari turuncu arasi var mi yasayan agizda salyalanma var diş de dedim hatta. Utude bez isitip karnina ayagina koydum suan uyuyor bakalim ne kadar uyuyacak uykusuzluktan bayildi uyku degilde