Kızlar 2 haftadır böyle başka hiçbir şeyi yok ben artık alerjik olduğunu düşünüyorum burnunu silmekten bıktık 5 dk sonra yine akıyor bebeğimde ağlıyor artık sildirmiyor bunun bi çözümü yok mu burnunu açıyorum herhangi bi sprey falan işe yarıyor mu bıktım artık bi de üstüme sürüyor hep 11 aylık