Tuvalet eğitiminde 7.gündeyiz bende dışarı çıkarken korkuyorum bugün çıktık artık neyse parkta çişi geldi yanımda bir abla oturuyordu eyvah dedim napcam şimdi
abla engin fikirleriyle dedi ki duvarın dibine otursun yapsın bişey olmaz o an altına kaçırmasındansa bu aklıma yattı asla yapamayacağım şeyleri söz konusu çocuk olunca yapıyorsun neyse yaptı 2 saat kadar oynadı o an çok utandım çok ama yapabileceğim başka bişey yoktu 🤣