zeynep661_
Aslında tam net sevmediğim huyu yoktur hoşlanmadığım şeyler elbet var, lakin iki insanın dünya üzerinde sürekli olarak anlaşması saçma olurdu o yüzden az, öz, kısa tartısmalar yasanır asla uzatılmaz o kadar uzatan olursa konunun üstüne gidilip çözüm ararız suçlu kim diye irdelemeyiz sadece çözüme yönelik konuşmalar yaparız