Türk telekom yaklaşık 14 gündür bizi aşırı derecede mağdur ediyor ve bu durumu asla gidermiyor. Ben nereye şikayet edebilirim acaba. Kendileri hiçbir şekilde çözüm üretmiyorlar ve üretmeye de asla uğraşmıyorlar ciddi anlamda rezillik çekiyoruz 2 haftadır ya.