3 yaşına girmek üzere bir oğlum var ve şu an ekrandız ağzını açmıyor 1.5 yaşında hasta olduğu için biraz olsun bir şeyler yediren ilmek için başladm hala devam ediyoruz ve 15 dklık süre şu an 2 saati geçti tavsiyeniz neler bırakmak için nasıl bir yol izlemeliyim şu an meyve bile yediyse ekransız ağzınk açmıyor ve artl çok bağımlı oldu bıraktırmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum yardım edecek olan varsa çoook minnettar kalırım 🥲🥲😞😞