Araları iki yaş olan iki çocuğum var ikiside normal oldu tabi peş peşe olunca vücut kendini toplayamadan bir diğeri oldu ilk kızımda doğum sonrası iki kez yaşadım idrar kaçırma olayını ama ikinci doğumda sonra gece uyku arasında iki defa başıma geldi haberim yok tuvaletim gelse uyanırım ama ikidir moralim bozuluyor bu akşam bi ablayla konuştum oda 4 normal doğum yapmış ikisi zor geçmiş o gün bugündür az az kaçırma varken yaş geldikçe çoğaldı seni yaşın genç erkenden git doktora dedi hangi bölüme gitmem lazım yada başına gelipte önerisi olan var mı 🙄 spiral takarken ebe dedi seni çok zorlamışlar Rahim çok zorlanmış diye