drystr anladım anladım 😄😄 benimki bana sarılmadan uyuyamıyor maalesef şu an bile sarmış durumda gece bebek emzirmeye bile benle kalkıyor ben yatınca geri yatıyor amin inşallah geçer en kısa sürede denedim bi ara yatırmayı ama çok da strese sokmak istemiyorum çocuğu kalbinde delik var çünkü iki tane ondan dolayı fazla zorlamadım