Merhaba kızlar 1.5 yaşındaki oğluma anne karnındayken böbrek genişliği var denilmişti zamanla geçer dediler sünnet olursa geçer dediler ama geçmedi sürekli kontrollere gidiyoruz 6 ay önce gittiğimizde 6 milim de şimdi 8 milim olmuş neden kaynaklandığını nasıl geçeceğini söylemiyorlar sadece kontrol altında kalacak diyorlar ama bu şekilde genişlemeye devam ederse sonu ne olacak bilmiyorum daha önce de diyafram evantrasyonu tanısıyla 8 aylıkken ameliyat olmuştu şimde tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum böyle bişeyle karşılaşan oldu mu nasıl bir süreç izlemem gerekiyor