sanabeyinalacam Zaten iştahsız çocuklarım birde hasta olunca hiçbir şey yemiyorlar vicdan azabı çekiyorum resmen balık yagı kullanıyorum,ımmunex kullanıyorum zerre iştah açmadı, açlıktan uyumuyorlar ama yemiyorlar da😒
sekerszkahve sanabeyinalacam yemeyen çocuk o kadar zor ki sizi öyle iyi anlıyorum ki benim kızımda öyle Allah kolaylık versin
inscnmya sanabeyinalacam iştahsız bebek evet çok zor benimde 20 aylık kızım öyle. Ama hastalıkta iştahsızlık yememe şifadır öyle düşünün. Vücut enerjiyi sindirmeye değil iyileşmeye harcar. Bizler de hasta oldugumuzda yemek yemeyiz iştahımız olmaz onu hatırlayalım
sanabeyinalacam sekerszkahve çok moralim bozuluyor akşama kadar birşeyler yapıyorum ama onu yemezse bunu yesin diye yok,her gören bakamamışsın çocuklara çok zayf diyor daha çok moralim bozuluyor, hiç durmadan hasta oluyorlar artk çok yoruldum 😒
sekerszkahve sanabeyinalacam kızım 21 aylık 11 kilo her gören banada aynı şeyi söylüyor kilo almamış bakamamışsın diye bende anında veriyorum cevaplarını boş laflarını çekemiyorum üzüleceğimizi düşünmüyorlar çünkü hiç kimse annesi kadar düşünemez o bebeği ama yemeyince yemiyor kiloda almıyor kaç aylık yavrularınız ?
sanabeyinalacam inscnmya evet aslında haklısınız ama zaten zayıflar yerli zayflıyrlar moral bozuluyor
sekerszkahve sanabeyinalacam iyi şükür öyle öyle yerler inşallah amin hepimizden razı olsun hepimizin yavruları sağlıkla büyüsün 🌸