cbaykus 5500 Gr bebegime sleepy(saripaket) 3 no bez veya Molfix 2 no bez kullanıyorum poposuna tam geliyor ama bacaklarıni kesiyor yanlış mı bağlıyorum bezi yoksa kullandığım numaralar mi yanlış ?
jap cbaykus cırt cırtlar önden birbirine rahat kavuşuyosa numarası iyidir. Asılman gerekiyosa küçüktür. Ama Sleepy nin içi diğer bezlere göre bi tık küçük
patatess cbaykus Benim bebeğim 2 aylıkken 5.5 kiloydu ama 2 numarayı fazla kullanamadık hemen küçüldü sanki. 3.numarayla daha rahat etti ona geçtik. (Molfix)
irmhzl cbaykus bizimde 3numarada kesmeye basladi bide 180li siparis verdim hata mi ettim acaba yoksa yukariya cok mu cekiyoruz bacak kismi oturmuyor gibide geliyor bana kafam Karisti tekrardan bez uclari uc uca degmiyor
3kedili2bebekli cbaykus bezlerin iç kenarinda lastikler var o lastikleri koparın yeğenimin de kesti hatta yara oldu bir gün aklıma geldi kopardım o lastikleri öyle bağladım tam bacağa değen yerde 1 yaşında hala öyle bağlarız bezini düzeldi
yagmurum12 Ben de bugün aynı sorunu yaşadım.. Pampers Normalde 2 kullanıyordum küçüldü bugün üçe geçtim ama kilot model olanı.. Sanki bacaklarını kesiyor