tugceazra eğer ateşi 38 üstüne çıkmıyorsa ve dirençli değilse diştendir, ağrısı olduğu için uyuyamıyor olabilir, azı dişi çıkıyorsa küçük değildir osanit kullanabilirsiniz ya da doktorunuzun önerdiği bir ağrı kesici kullanabilirsiniz. Şuan için de evde varsa karanfil ezip biraz zeytinyağında bekletip damağına sürebilirsiniz rahatlatır