Merhaba arkadaşlar kızım 3ay 21 günlük. İştahı yerindeydi bu zamana kadar 3 saatte bir 90 içiyodu mamayı. Anne sütü almıyo. Bugün dosdoğru hiç içmedi mama diliyle itiyo gülüyo muhabbet etmeye çalışıyo mama içirmeye çalışırken. Keyifsiz değil ama içmiyo da. Aç aç yatıyo şimdi tekrar vermeyi denedim uykusunda da içmedi. 4üncü ay atağı mı başlıyo. Ne yapabilirim çok üzülüyorum.