sult_n208 27 aylık bebegım Kızlar 3 gün oldu baslayalı 2 gün gunduz tamamen kestım gecede sadece 1 defa uyandı emmek için bugün akşam uyuturken de vermedım 1 bardak süt ıcırdım sızler bu süreçte neler yaptınız nasıl bıraktırdınız merK edıyorum
elifkos sult_n208 18 aylık şuan bayram sonrası bıraktırdım gün içi salça sürdüm ben yara bandı koydum gecede kalktıkça su verdim çok şükür bıraktı
aysebb elifkos Nasıl uyudu peki gece kalktıktan sonra ? Benimde 18 aylık kızım varda bende kesmeyi düşünüyorum
elifkos aysebb benim kızım bıraktıysa sizinkide bırakır inanın çok bağımlıydı gece emerdi sürekli uyandıkça ağladı sustuğu zaman su teklif ettim içmediği oldu geri yatırdım salladım dün gece 5 e kadar uyanmadan uyudu çok şükür evet ağlıyorlar daha önce denedim o zaman daha çok ağlamıştı
elifkos aysebb alışıp bırakana kadar o şekildedir ama şuanda yanına yatıp sırtını okşayarak yada göğüsle oynayarak dalıyor