anakraliceee @Denizalp0381 bizde 3 buçuk aylığız dış çıkarıyoruz büyük oğlum 3 aylıkken çıkarmıştı buda abisine cekmis😊
Denizalp0381 anakraliceee Ben hiç beklemiyordum doktor diyince şaşırdım sanki hiç disi çıkmayacakmış böyle büyüüp gidecekmiş gibi 😂😊
srbrs Denizalp0381 bizim tam 5 aylıkken 2 diş birden cıkardı bence alakası yok her bebeğin yapısı farklı
TugbaEymn05 Benim oğlumda 3,5 aylıkken iki tane dişi çıktı şuna 9,5 aylık 6 tane dişi var ☺️ Biraz yamuk çıkıyor erken çıktığı için midir acaba
Denizalp0381 TugbaEymn05 aman ga zaten düşüp yerine yenileri gelecekmiş bende korkuyordum bundan dolayı ama yorumlar rahatlattı icimi
Crocus Denizalp0381 hiç doğru değil. Oğlum 4 ay 3 günlük çıkardı ilk dişini 4 ay 15 günlükte 2. Dişini. Şuan 13 aylık ve neredeyse tamamlanmak üzere bütün dişleri ve maşallah inci gibi çok güzel. Bende 4 aylık çıkarmışım dişimi ve hiç yamuk ayrık dişim yoktur. 26 yaşıma kadar hiç dişçi koltuğuna oturmadım .Ne kadar geç o kadar iyi diye bir şey yok yani bence erken çıkması çok daha iyi bu vücudunun artık ek gıdaya hazır olduğununda bir göstergesiymiş.Ek gıdaya geçtiğinizde ne siz ne de bebeğiniz hiç zorlanmaz
Glstn Denizalp0381 bizimki 5 aylik iki dis cikardi ve sonra baya skntili olmasina ragmen birsey cikmadi su an 9aylik ve bir hafta icinde 5 dis birden patladi tabiki buda cok zorluyor 😠😔
asaf-ask Denizalp0381 maşallah hiç sıkıntı yaşamadık biz diş kaşıyıcı bile fazla kullanmadı ne ateş ne huysuzluk sadece bi dişinde iştahsızlık oldu 2 3 gün o kadar