Merhaba, bebeğim 7. Ayında eğer bütçe ayırıyor olabilseydim uyku eğitimi muhakkak almak isterdim. 3 gündür kendimce bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Uykuya dalma süresi en uzun 15 dk buluyor. Yatakta dönüyor kendi kendine konuşuyor gülüyor sonra uykuya dalıyor. Fakat bazı noktalarda emin olamıyorum çocuğu öğrenilmiş çaresizlik ile mi karşı karşıya bırakıyorum diye.
Bazen ağlıyor ama en fazla 30 saniye sürüyor dakikalarca değil. Bu durumda hemen müdahale etmiyorum susuyor mu diye bekliyorum. Bu kadar dahi ağlatıyor olmak doğru oluyor mu?
Bir de fazla pışpışlamadan odadan ayrılıyorum ağlamadığına emin olduğumda bu doğru oluyor mu?
Evet kendi kendine uyku alışkanlığı kazanması çok rahatlatacak ama olumsuz etkiliyor güvenli bağlanmayı zedeliyor olabilir miyim? Ağlatmıyor olsam da