Canan06 ben hergun Rezene içiyordum hem sut olur dediler hem bebeğe geçer gazı hafifler dediler hala onandevam ediyorum . Gaz damlası kullanıyorum ilk linex bakso kullandım hiç bi işe yaramadı. Sonra biogai kullandım oda etki etmedi bizim ki çok bazlıydı şimdi sap simplex ve birse kullanıyorum çok memnunum Suan çok sorun yaşamıyorum gazla ilgili