Benimde bebeğim 2 aylık 20 küsür gün önce mastit gecirdim sütüm epey epey azaldı sürekli mama veriyorum mecbur ücretsiz eğitimler oluyor orada hep bilgiler veriyorlar bende oradan öğrendiklerimi yapıyorum sütünüz az gelse de muhakkak sağım yapın diorlae sinyal göndermesi içinmiş bir de bebeği emzirmek gerekiyor meme uyarılsın diye bir de ben bestlak damla aldım onu deneyceğim bir de dinlenmek ve uyumak iyi geliyormus özellikle prolaktin aksam salgılanıyormus ama ne mümkün 😪onun dısında süt yapaj yiyeceklere yöneldim yulaf dereotu roka tere tahin susam pekmez gibi bakalım